lauantai 18. toukokuuta 2013

Kuulumisia

Kuten kaikki olette varmasti huomanneet, on nyt tää vähän jäänyt.
Olemme siis ponin kanssa muuttaneet Imatralle, minun opiskelun perässä.

Eipä meillä nyt mitään ihmeitä ole ollut, treenausta ja sen semmoista. Ensimmäisiä kisojakin ollaan käyty jo koluamassa, ja ihan hyvin on mennyt.

Ensimmäiset kisat olivat siis maaliskuussa, 50cm esteet. Neljän virhepisteen tuloksella tultiin maaliin, ja sekin tuli viimeisellä esteellä, ponin ensin siihen kieltäessä, mutta pienestä kehotuksesta kun meni yli, niin otti sitten koko esteen mukaan.

Huhtikuussa olin itse koulussa kun oli koulukisat, mutta entinen hevosenhoitajani meni kisoissa raviohjelmaa, käsittääkseni sijoittui neljänneksi. Ihan hyvin siis ensimmäisiin koulukisoihin, ja hoitaja ratsasti ponilla siinä vaiheessa toista kertaa.

Toukokuussa olikin sitten toisten estekisojen vuoro, luokkina 50cm ja pari/puku/viestiratsastus 60cm. 50cm päästiin puhtaasti läpi, ja olin supertyytyväinen poniin, ensimmäiset ulkokenttä kisat ja olimme kerran hypänneet ulkokentällä ennen kisoja, ja tämän hyppykerran jälkeen olin varma että kuolen. Taino, olin koko päivän varma että kuolen ponin selkään, oli sen verran jännää itsellekkin.
50cm kunniakierroksella pistettiin sitten se estenurin, tötsät ovat todella pelottavia..
60cm puku/viesti/pariratsastuksessa tuli minulle ja parilleni molemmille puhtaat radat, mutta ravilla kun edettiin, niin ei ajallisesti sitten pärjätty. Pukumme tosin palkittiin.
Olin taas supertyytyväinen poniin, on siitä tullut hieno (:

Kesäkuussa olisi sitten edessä todennäköisesti 70cm, ja hyppykertoja tulee alle 1. Olen siis koulussa tällä hetkellä, ja palaan Imatralle 4. tai 5.6 ja kisat ovat 9.6. Onneksi reippaat ja rakkaat ihmiset Imatralla liikuttavat ja hoitavat ponin, ja "stunttiratsastaja" sillä hyppää.

Mutta eipä tässä nytten enempiä kertomisia ole, katselkaa kuvia ja olkaa hiljaa (: Pahoittelen sekalaista järjestystä, en jaksa järjestellä.

~ Jojo

Pukuratsastus 60cm

Keiju ja keijun poni, noita ja noidan poni.



50cm








Namnam ruokaa (:


Kesäkunto 2013!






Kuvat (C) Pinja Kumpulainen ja (C) Aida Lamberg
Rakenne-, ja syöttelykuvat (C) Jojo

2 kommenttia:

  1. Hehee, löysinpäs teidät! Ja itseni :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, se on oikein (: Toivottavasti siua ei haittaa vaikka noita kuvia tänne laitoin, ei kuitenkaa ollu lupaa tms (:

      Poista

Muistathan kommentoida nätisti (: